luni, 23 ianuarie 2012

Dum spiro, spero


Motto: “Scriu şi eu, de atâtea ori, cuvântul trebuie,
dar adresându-mi-l numai mie.”
(“Ocheanul întors” - Radu Petrescu)






În oglindă toate secundele albastre, toate retinele murdare, toate piesele neavute la şah, toate genele de dor,  toate buzele pecetluite, toate privirile încrustate, toate, toate...  îmi spun că nu m-am învăţat cum să nu te ascult – tu m-ai învăţat cum să nu fiu, iar eu nu voiam să ştiu decât luna şi parfumul.
La poarta sufletului vreau să mă perpetuez spiritual în mine, în mine şi în mine; mă sting ca un sunet într-o lentilă de contact.
În altă direcţie, “e în mine un personaj” care stă în mijlocul acestui suflet înlănţuit (pe care nu-l pot numi decât Birkenau-Auschwitz) şi mă incriptează :

Un singur target: cine sunt?
Acesta este un bancomat vechi model nou.
Vă rugăm a vă introduce cu banda magnetică în dreapta jos!

Un singur bancomat cu un singur buton: sufletul,
un singur suflet cu pin variabil,
un singur pin (aproape valid) ce mă roagă să mă solicit...
**** se procesează****
Un singur sold a cărui interogare este indisponibilă.
M-am trezit de una singură tastându-mă…
… EROARE!!!
Vă rugăm să vă mai naşteţi o dată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu